Gå vidare till innehåll

Idag fri frakt på alla beställningar

    Hjälpcenter

    Vanliga frågor

    Vilka betalningsmetoder använder du?

    Hur lång tid tar det att få min beställning?

    Jag har inte fått min beställning ännu, vad händer nu?

    Jag saknar några produkter i min beställning, hur kommer det sig?

    Min beställning levereras till grannarna eller postkontoret, vad händer nu?

    Jag har just gjort en beställning, är det fortfarande möjligt att ändra eller avbryta den?

    Jag gjorde ett misstag med min leveransadress. Vad kan jag göra?

    Vad är fraktkostnaderna?

    Hur kan jag returnera min beställning?

    Min beställda produkt är skadad, vad ska jag göra?

    Min Track and Trace-kod ger ingen information, hur är det möjligt?

    FRI FRAKT

    KUNDTJÄNST 24/7

    5.400 NÖJDA KUNDER

    PENGARNA TILLBAKA GARANTI